Відгуки про компанію SunLook
- Угода на маркетплейсі Prom.uaЛена М.
- Угода на маркетплейсі Prom.uaОксана К.
Відмова відправляти замовлення. В замовленні товара було послуга оплата при отриманні , де вказано сума замовленого товару. Продавець запросив 100 гривень перерахунку на свій рахунок до відправлення замовляння. Дуже неприємно, вперше маю співпрацю з таким продавцем.
- Коментар продавця
Добрий день, на жаль, ви не зрозуміли умов передоплати. Аванс оплачується в рахунок замовлення. Тобто якщо у вас замовлення на 435 грн., 100 грн. оплачується авансом, решта 335 грн. оплачується післяплатою при отриманні на пошті, як ви і хотіли. Загальна сума 435 грн., ніяких переплат і завищення ціни немає. Аванс ми змушені брати, так як часто покупці не забирають замовлення на пошті при оплаті післяплатою.
- Коментар продавця
Хочемо наголосити, що замовлення покупцю не відправляли, воно було скасоване, тому відгуки "Відправляли довше обіцяного" та "Товар не відповідає опису" є необ'єктивними. Покупець товар не бачив.
- Коментар продавця
- Угода на маркетплейсі Prom.uaЕлизавета Т.
Быстро связались. Сложили всё компактно в коробку. Всё пришло в целости и сохранности.
- Угода на маркетплейсі Prom.uaКатерина Д.
Замовляю не в перший раз, завжди швидко відправляють товар, продукт якісний, все супер!
- Угода на маркетплейсі Prom.uaИрина
- Угода на маркетплейсі Prom.uaЮлія Ч.
- Угода на маркетплейсі Prom.uaТаня К.
- Коментар продавця
Добрий день, ви зробили замовлення в нашому магазині 23.01 ввечері, ми вам відповіли у вайбері 24.01 зранку, чекали вашої відповіді три дні, але ви нам відповіли 27.01 після того, як ми відмінили замовлення.
- Коментар продавця
- Угода на маркетплейсі Prom.uaСергій С.
- Угода на маркетплейсі Prom.uaПокупець
Замовила накладеним платежем, у вайбері вимагали сплатити предоплату. Коли відповіла,що сплатити можу лише з промоплатою, то одразу скасували моє замовлення.
- Коментар продавця
Добрий день, менеджер запропонував Вам оплатити аванс 100 грн., оскільки ви новий покупець на Промі і не маєте рейтингу. Так як ви повідомили, що хочете оплатити замовлення ПромОплатою, менеджер скасував ваше замовлення, щоб ви могли зробити нове з іншим способом оплати. Ми провели перевірку вашого спілкування з менеджером і не знайшли проявів агресії або неповаги.
Щодо нашої порядності - ми продаємо товари на Промі 9 років та маємо 100% позитивних відгуків. До речі ви все одно замовили необхідний вам товар у нас, тільки на іншому сайті, тому у вас буде можливість переконатись, що ми надаємо професійне обслуговування та якісний товар. - Покупець
Добрий день. Я зробила у вас замовлення саме з накладеним платежем, бо не знаю наскільки ви добросовісний та чесний продавець. Запропонувань від вас про промоплату не було, тож не обманюйте!Ви одразу скасували моє замовлення, після відмови сплатити 100грн на якісь реквізити!Пояснивши тим,що на сайті прому ви не надаєте такої послуги, як накладений платіж, хоча ця послуга там активна, бо інакше я б не змогла таким чином замовити у вас! Замовляю на промі давно, а така ситуація, як з вами вперше. Тому я не можу написати про вас позитивний відгук. Щодо вашої порядності поки в мене підтверджень немає, нажаль( Так, дійсно такий товар я вже замовила, неочікувано, що це теж ваш товар. Тепер маю надію, що він буде неушкодженим та гарної якості, бо довіри до вас тепер не маю.
- Коментар продавця
Давайте по порядку. Замовлення з післяплатою ми відправляємо тільки після оплати авансу 100 грн., окрім замовлень постійних клієнтів. Ви пишете, що давно замовляєте на промі, але ваш статус, як покупця - "Новенький". Ми вам надали не "якісь реквізити", а реквізити поточного рахунку ФОП, так як вимагає від нас чинне законодавство. Ми вам не пропонували ПромОплату, це ви написали, що вам так буде зручно оплатити. Ще раз повторюю, що про нашу роботу говорять позитивні відгуки за 9 років, про вас відгуків на промі немає. Ви пишете, що у вас немає підтверджень про нашу порядність, але образи у відгуку ви написали, дякую що Пром їх видалив. Дякую за спілкування, гарного і спокійного вам дня.
- Покупець
Ви взагалі серйозно? Для вас покупець, як ви пишете "новенький" не є покупцем?! Для вас покупець потрібен мати якийсь "рейтинг" щоб мати право зробити у вас покупку? Ну знаєте це вже аж смішно...Добре давайте розберемося по порядку. Де у вашому оголошення вказані ці умови про які ви пишете? Яку мають різницю ваші покупці "новенькі" від "постійних"?Чому на різних "сайтах" (магазинах) різна назва вашої фірми? Чому телефонуєте з різних номерів (коли я ваш перший номер заблокувала)? Чому приховуєте своє обличчя на авці?Чому назва ФОПу ніде не фігурує, звідки покупцеві знати, що це саме ви , а не третя сторона? Чому мені не повідомили, що я у вас вже намагалася замовити товар ви ж телефонували? Чому боїтеся казати правду?Ви на промі 9 років, а так і не навчились цінувати всіх своїх клієнтів і йти їм на зустріч. У вас є також послуга промоплата, то чому ж я на неї не маю право? Якщо я не була ще вашим клієнтом, чому повинна вам довіряти?Де гарантії, що мене не кинуть? І ще за які такі образи ви пишете, що пром видалив?Я вас не ображала в жодному коментарі!Всі мої коментарі в повному їх тексті! Ви пишете одне, а робите інше! Ви ще раз підтвердили (особисто в моїх очах), що ви "невічливий продавець". Можете не відповідати на мої питання, вони для вас, щоб ви самі собі хоча б змогли дати на них правдиву відповідь.Вам подякувати за спілкування не можу. Не бачу сенсу подальшого спілкування з вами. Мирного вам дня.
- Покупець
Не одразу помітила, що в першому моєму коментарі не вистачає слова АФЕРИСТИ. В наступних коментарях є пояснення цьому. Цікавий ви продавець вже який день витрачаєте мій і свій час на безглузді оправдовування замість того щоб одразу ПОГОДИТИЧЯ ВІДПРАВИТИ МОЄ ЗАМОВЛЕННЯ З ПРОМОПЛАТОЮ!Ви не пам'ятаєте,що саме ви недали мені змоги зробити замовлення таким чином , скасувавши його. Хоча це ви повинні були запропонувати, мені як пркупцеві, такий варіант. Продавці які давно на ринку тримають марку та репутацію, тому в них назва скрізь однакова!Не обманюйте, що це чиїсь вимоги. На авки продавці частенько ставлять свої фото, що додає до них довіри (це звичайно не є обов'язковим, але...). Я заблокувала ваш перший номер, то тому ви телефонували з іншого, ось чому, а не тому що номерів маєте кілька (звісно що їх може бути кілька). Відгук такий ,який ви заробили, я оцінюю об'єктивно, подобається це вам чи ні.
- Коментар продавця
- Инна П.
Товар оригінал ! Мега швидка доставка та приємні подарунки . Рекомендую до співпраці